sobota 20. júna 2015

Moja prvá/posledná Barbie bábika/Barbie foto

Keďže ja nemám konto na flickri, tak som sa o tejto hre "tag game" dozvedela od iných zberateľov, nakoľko som sa riadila podľa nich, vyfotila som prvú a poslednú Barbie, až u Mary som sa dozvedela, že malo ísť o prvú a poslednú fotku Barbie, tak to sem dám všetko a bude 😕

Moja úplne prvá Barbie v mojom živote bola Mermaid Barbie 1991, ale tú už nemám, moja mamina ju spolu s ostatnými mojimi pokladmi podarovala. Túto bábiku som si samozrejme kúpila, v mojej zbierke nemohla chýbať, ale moja úplne prvá v rámci dospeláckeho zberateľstva bola Chich Barbie 2006. Mojich prvých 6 Barbie sú neblondínky, proste vtedy som to tak cítila, že nechcem blond.
Moja posledná Barbie (v čase fotenia) bola Barbie Basics 1.5/13.
Zhodou okolností sú teda obe slečny na fotkách s tvárou Generation Girl Barbie 1998




Jedna z mojich prvých Barbie fotiek. Sú na nej moje obľúbené softinky. Vianka a Vivien sú moje veľké lásky dodnes.

Moja úplne posledná fotka Barbie. Je na nej nepredstavený kúsok spolu s mojim posledným puzzle, ktoré som práve dnes začala stavať. Držte palčeky!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....