nedeľa 14. júna 2015

Bonjour Bizou Stardoll style 2 - Chantall

Priznám sa, že túto bábiku som u seba doma naozaj neočakávala a urobila mi ňou úžasné prekvapenie moja "sestrička" Lucka spolu s maminkou Máriou, obom dámam zo srdca ĎAKUJEM. Ste úžasné!
Bábika prišla ku mne úplne nová, iba vybalená zo škatuľky. Prišiel s ňou aj jej priehľadný stojan.

Fotila so vonku, v rovnaký deň ako usmievavú Sunny.

Vďaka jej názvu som jej chcela vybrať francúzske meno, nakoniec zvíťazilo Chantall.



Bundička má zapínanie na patentku

Šaty

Topánky



Účes zozadu



Chodidlo je o mnoho širšie a väčšie ako u klasickej Barbie.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....