štvrtok 4. júna 2015

Dvojčatá???

Isto si hovoríte, čo je asi tak nové v Barbienkove? No, mestečko sa rozrastá, aj keď je to stále "dámsky" štát.
Mnohí ste ani netušili, že naša Skarlet má dvojča, ktoré ju prišlo na chvíľu navštíviť a tak urobili prekvapenie hneď niekoľkým bábikám 😇

Skarlet ihneď napadlo, že vezme Scarlett k svojmu dvornému fotografovi Tomovi do ateliéru, nech ich trošku pocvaká.





Keď sa vracali z ateliéru, Skarlet sa zabudla a tak nechala Scarlett ísť popredu. Tá na ulici narazila však na Sandru a Juliu.
Julia: "Jéj, Skajka! Ahoj! Ty máš nový účes? Si sa nechala odo mňa inšpirovať, čo???"

Prepáčte, no ja vás nepoznám

No ja odpadnem? Vy ste od kedy dve? Skarlet všetko dievčatám vysvetlila a išli spolu na kávu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....