streda 10. júna 2015

BB 1.5*13 - Gloria

No a konečne sa dostávame na predstavenie poslednej bábiky z rady Basics 1.5, ktorá mi príde takým doplnením a oživením rady BB001. Túto radu sa mi podarilo skompletizovať bábikami približne pred rokom, niekedy v júli minulého roku kúpou Sunny, Gloriu som si kúpila mesiac pred ňou. Doplnkové setíky som si zakúpila v zime, vzhľadom k tomuto faktu, že slečny boli skoro rok na sklade v USA, som doplnkové setíky otvorila až v máji, ale dosť už o tom hurá na Gloriu.

Asi už nikoho neprekvapím tým, že aj táto bábika patrí do skupiny tých, ktoré mám spoločné s Ľubinom, jeho krásnu Demi ste mohli obdivovať tu

Po rozbalení ma trošku prekvapili zle ostrihané vlasy a dokonca pozostatok strihancov na krku, ale raz dva som to napravila 😇

S Gloriou sme mali takmer totožný lak na nechtoch. Aký pán, taký krám?

Prekrásnu Gloriu som zobrala so sebou na moje terajšie veľmi obľúbené miesto, na školský dvor, kde majú pre mňa škótsky kameň




Šaty odzadu

Náramok



Vlásky sú tmavohnedé, čo je pre mňa u tejto tváričky skôr výnimkou.



Topánky. Je to ten typ, ktorý nemám zrovna rada, nakoľko sa pomerne ťažko vyzúvajú/obúvajú.

Priznám sa, že som sa na ňu veľmi tešila, nakoľko je to moja najtmavšia GG, trochu som sa bála jej fialových tieňov, nakoľko na niektorých fotkách vyzerajú veľmi výrazné. Nie sú, nemusíte sa báť, je to nádherná bábika s dokonalou maľbou.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....