sobota 11. júla 2015

Akty s Celesté

Nedávno som sa pridala na facebooku do novej skupiny o Barbie (začínam mať pocit, že už som v dosť veľa, ale táto naozaj dosť žije). Nedávno sme tam preberali možnosti odstránenia lepidla z vlasov, na šampón z Lidla, ktorý som poradila, sa chytilo pomerne dosť ľudí a ja som opäť začala s niektorými slečnami pracovať. Okrem iných práve so Celesté. Táto bábika je úžasná, ale napriek tomu, že moja má totálne mäkkučkú hlavu (dá sa jej krásne stlačiť k sebe) má vo vláskoch lepidlo. Tieto fotky vznikli dnes, až na tú prvú v okne počas schnútia vláskov, takže nie sú až tak zlepené, sú mokré. V pozadí môžete vidieť môj pracovný nástroj, z ktorého práve tvorím tento článoček 😊

Dnešné akty

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....