pondelok 6. júla 2015

Carnaval 2003/2007

Tak a po dlhšom čase sme tu opäť s príspevkom do rubriky tváre. Dnes usmievavá, pozitívna tvárička Carnaval 2003 v štyroch úžasných kúskoch a modifikovanú verziu Carnaval 2007 v podaní Gabiky.

Baby som zobrala fotiť do školského aureálu, kde chodím v poslednej dobe fotiť najčastejšie. Nedávno som zistila, že v susediacom paneláku bývajú moji kolegovci, tak čakám, kedy ma zastavia pri fotení, ale chuť mi to neberie.

Túto tváričku osobne mám veľmi rada a čakala som s jej fotením do príchodu Sunny, pôvodne som si myslela, že bude mať iba slečny z Basics kolekcií, no osud to zariadil trošku inak 😊 a tak namiesto dvoch mám až 5 pozitívnych nádheriek.

Tvárička sa používa pri belošškých bábikach, tuším na AA som ju nevidela, to by asi moc pripomínala Adriu, má charakteristický široký úsmev, ktorý si hádam ani nemožno zmýliť. Dosť slov, baby:

Sunny a kvetinky

Gabika a ruže

Záhon, oproti nemu je ihrisko, ktoré ešte uvidíte v závere

Ružička

Brunetky

Bloncky

Spolu

Courtney

Camila

Gabika

Sunny

Samba


Zalievanie trávnika, na fotke to nie je vidieť, ale hádzalo to o tú striekajúcu vodu dúhy


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....