piatok 10. júla 2015

Sklerotické vytriezvenie - topánky & kabelky

Tak a po krátkom čase, tu máme opäť "nestihlasomodfotiť" darčeky. Tentokrát mi prišli spolu s dievčatami Ashanti a April od Blanulky, od ktorej mi včera dorazila aj pohľadnica z dovolenky, za čo jej týmto pádom ĎAKUJEM. Za nádherné darčeky jej samozrejme ĎAKUJEM tiež. Tak si ich poďme predstaviť.

TOPÁNOČKY

Začneme ružovými členočkovými topánočkami. Modelkou nám bude Jen

Zlaté členočky. Dvojičky ružových.

Fialové lodičky ste už mohli vidieť pri jednom fotení v apríli. Sedia aj na model muse telíčku.

Zlatohnedé sandálky sedeli na plochej nôžke mojich Skipperiek, zapnúť sa mi ich však nepodarilo

Tieto nazúvačky sedia na model muse, na klasickej nôžke nie. Predvádza Selena

Nádherné ružové čižmy so zaujímavým zapínaním sedia aj na model muse

Sedia klasickým nôžkam

Ružové nazúvacie čižmy

Opäť čižmy perfektne sadnú aj model muse

KABELOČKY

Ružovú kabelku od sestričky z rady Style nám predstaví April


Šedú kabelku nám predstaví Jen


Fialová kabelka s veľkou prackou

Fialová kabelka má nádherný výlisok, veľmi prepracovaný

Modrá kabeločka je u nás veľký hit, hneď mi ju "zabavila" Emma, ktorej išla celkom k šatám.

Krásna listovka. Akurát pozerám, že April má na tejto fotke neprirodzene vytočený lakeť 😇

Som vďačná Blanke aj vám ostatným, že ste mi poslali tak nádherné darčeky, ale chcem vás poprosiť, aby ste mi doplnky na Barbie už neposielali. Mám toho naozaj veľa a nevyužívam to a stojí mi to v tejto veľkej krabici, ktorá sa už nedá ani zavrieť a to v nej ešte nie sú topánky. Je mi to potom ľúto, že darčeky od Vás skončia nevyužívané.

Ono to možno tak nevyzerá, ale je toho naozaj dosť a hlavne, ja to málokedy využívam 😢


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....