sobota 18. júla 2015

Fairytopia Hair Color Change Mermaid Barbie - Melony

Túto slečnu som dostala už začiatkom roka, ale akosi som sa nemala k tomu dať jej vlásky dokopy. Bolo mi jasné, že o svoje ruličky bude musieť prísť, ale nakoniec som sa k tomu odhodlala.

Pôvodná podoba

Sestrička zo série

Takto ku mne prišla. Tvárička je Barbie 2005, telíčko belly button 1999 s chvostom, čo vidím prvýkrát

Vlásky boli zhora už veľmi zachumlané

Mokrý look vyzeral tiež veľmi zaujímavo



Po vysušení

Na jednej strane sa mi podarilo ponechať jej jemné stočenie

Vlásky nabrali na objeme, dajú sa krásne česať

Tradá, krasotinka v plnej kráse


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....