štvrtok 23. júla 2015

Rapunzel Barbie 1998

Musím sa priznať, že som bola veľmi potešená, keď vyzeralo, že mi cez ruky prejde aj táto krásavica. U jej majiteľky ju žiaľ neuvidíte, lebo táto slečna nemá zatiaľ blog. Raz mi napísala známa, že jej nejde zaplatiť jedna bábika, tak som jej automaticky navrhla, že jej ju zaplatím cez svoj paypal a ona mi pošle peniažky priamo na môj bežný účet, bolo to aj kvôli tomu, že už mala u mňa objednanú inú bábiku, takže si ich mohla prevziať obe naraz a tak aj bolo. Prvé fotky vznikli hneď, keď prišla a ja som ju vybalila, druhé vznikli u mňa doma o dosť neskôr.

Túto bábiku ste mohli vidieť u Ľubina, ale tiež u Míši, ktorá vlastnila a jej AA verziu









Doma s Evelyn







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....