piatok 3. júla 2015

Mix and Match Mermiad Barbie blue 2015 - Dina

Táto slečna z môjho wishlistu pre tento rok doputovala ku mne ako darček od Zuzky, za čo jej veľmi pekne ĎAKUJEM. Páčila sa mi užna prome a keď som ju prvýkrát zbadala v AllToys, zapáčila sa mi o mnoho viac než jej dve sestričky.
Keď sa ma Zuzka opýtala, čo by som si priala k sviatku, povedala som si o ňu, Zuzka ma prekvapila a pribalila mi ešte jednu krásavicu, ktorú Vám hádam čoskoro tiež predstavím.

Celá kolekcia obsahuje 4 bábiky. Ani nemusím pripomínať, že AA Barbie u nás nie je k mání.

AA Barbie

Tak a už moja Dina

Páčila sa mi už od proma, často som ju chodila obdivovať do obchodov. Hlavička mäkká bez lepidla. ĎAKUJEM Zuzinka

Bábika má novú tváričku, ktorú ja osobne volám Barbie 2013, ktorú má drvivá väčšina playline pre tento rok. Na tejto sa mi veľmi páči, na bublinkovej už menej



Bábika ma príjemne prekvapila tým, že sa dá plne vyzliekať a aj tým, že má telíčko Belly Button 1999, hoci s neohybnými kolienkami. Pod svojou podprsenkou má namaľovanú podprsenku, lebo víla či ktorá iná z Mix and Mach má na podprsenke nevhodne umiestnenú dieru 😇


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....