sobota 4. júla 2015

Statue of Liberty Barbie 2010 - Libby/Ľubka/LuAnn

Pôvodne som túto bábiku ani náhodou nechcela predstaviť dnes, ale asi pred hodinkou som zistila, že lepší dátum nezoženiem. Dnes je totiž 04. 07. - Deň nezávislosti....

Takže Gaba Gaba Hey, ideme si predstaviť príbeh tejto nádhernej GG...skrátene dostala som ju ako darček od Ľubíka, za čo mu nehorázne ĎAKUJEM, strašne strašne moc moc moc..zdĺhavejšie....ako to už býva, prehľadávala som naše internetové portály, aj keď som nemala na konte ani fuka na viac...a zbadala som ju, celú túto kolekciu som vždy chcela, mám ju dokonca aj vo wishliste na rok 2013, keď si spomeniete...niektorí viete, niektorí nie, minulý rok sa mi podarilo zakúpiť dve krásne bábiky z tejto kolekcie....najprv sa mi Ľubko ponúkol, že mi požičia, vtedy som jej dala meno Libby, keď sa Ľubík rozhodol, že mi ju kúpi, tak automaticky dostala meno Ľubka a kým bola u Ľubka, u neho dostala meno LuAnn (ktoré sa mi inak strašne páči).

Asi pred dvomi týždňami sa mi podarilo úplne náhodne kúpiť po rokoch poloaktívneho zháňania puzzle so samostatnou Sochou Slobody a LuAnn som teda chcela predstaviť, až keď ho dostaviam. Samotnú sochu som postavila za 2 dni, ale trápim sa s modrým pozadím (plus týždeň som bola mimo BA, takže tam je pauza), ale dosť slov....Sochy Slobody

Bábika pochádza z kolekcie DOTW Landmark Collection, ktorú tvoria štyri krásne dievčence predstavujúce známe stavby sveta (u mňa na obrázkoch len tri, ktoré som vlastnila v čase, keď mala prísť LuAnn). Táto kolekcia bola urobená na počesť k 30 výročiu založenia kolekcií DOTW, ktoré sú mimoriadne obľúbené a preto ja osobne verím v ich návrat.


Inzertná fotografia...bábike chýba iba kabelka, ale to nevadí

A moja LuAnn...fotky vznikli v deň, keď prišla, hneď ako som ju vyzdvihla na pošte. Ľubík, ĎAKUJEM



Radšej som jej urobila tieň svojim telom, aby ste ju aj videli



Dnes doma


Obe tieto krásky sú darčekmi v mojich zbierkach

LuAnn a Lady Liberty Lego

Moje tri veľké lásky - Barbie, Lego, puzzle ako Socha Slobody



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....