streda 8. júla 2015

Čokoládky pod vodou aj mimo nej

Černošky sa vo všeobecnosti tešia veľkej obľube u zberateľov, žiaľ, v našich končinách sa veľmi nevyskytujú, preto som ani netušila, že existujú niektoré AA verzie bábik, dnes si ich môžem pozrieť aspoň na internete, ale v minulosti som mala za to, že existuje len to, čo je v Barbie katalógu a tam tiež černošky nedávali až tak často, záležalo, či sa u nás budú predávať.

Mojim veľkým snom je mať aspoň jednu černošku morskú pannu, tak som si vyhľadala pár obrázkov možných kandidátok a aj iných, ktoré ma zaujali, možno Vás neprekvapia, ale možno sa radi pozriete.

Najprv dve staršie dámy


Mix and Match 2015, ktorú ste u mňa videli nedávno


Splash and Colour

Mix and Match Mermaid 2014 promo


Mix and Match 2014 real, promo je pre mňa úprimne krajšie

Nádherná bábika

Barbie in a Mermaid tale - z tejto série mi ešte chýba zástupkyňa, možno to bude práve AA

Mix and Match Mermaid 2013

Barbie in a Mermaid Tale mali aj piatu zástupkyňu


Aj Sparkle Light Mermaid mali svoju AA sestričku. Dodnes sa predávajú v hračkárstvach, čo ma vždy vytočí, lebo keď som ju pred 3 rokmi zháňala, tak nikde nebola a teraz je všade

Aj malá morská panna má svoju AA verziu

Camp Barbie ma prekvapila, ale nehodí sa mi k nej farba vlasov, ktorá sa mi sama o sebe páči, ale nie k jej tmavej pokožke.

Priznám sa, že Baywatch AA Barbie ma teda prekvapila....som bola v tom, že vyrobili iba blond a Terku

Aj dlhovlásky majú svoje AA kamarátky





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....