sobota 25. júla 2015

Na prechádzke s Tomom

Toto fotenie a aj vaše nedávne prosby o fotky mojich morských dievčat (určite nafotíme) ma inšpirovali k tomu, aby som vytvorila novú rubriku - háme na přání - teda vy si určíte, čo by ste chceli u mňa vidieť nafotené, resp. koho 😇 ale môže ísť aj o tému, či motív. Proste, čo si myslíte, že by som mohla fotiť, lebo občas mám chuť fotiť, ale nemám nápad a toto by mi v takýchto chvíľach pomohlo.
Presne takáto nálada ma chytala aj v jedno júnové popoludnie, poobede po práci som mala chuť fotiť, ale žiaden nápad, koho, kde a tak. Tak som sa spýtala zvyšku a od Hanneton prišiel nápad: "odfoť nejakého Kena"...Kenov mám "až" troch, tak som nemala ťažké rozhodovanie a veľmi rýchlo som si vybrala najpohyblivejšieho z nich. Fotené sú pri druhej škole, kde teraz chodím často fotiť. Nie je tak blízko ako Hálova škola, ale má väčší priestor a ihrisko okolo ktorého si občas zabehám, keď už som tam. Fotila som tam aj Carnavalky, Škótku a mnohé ďalšie 😌




Aj múdry som, aj pekný som


Nôžky si viem dať skoro ako Chapplin


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....