piatok 4. septembra 2015

Basics dvojičky - tmavovlasé Mackie

Basics dvojičiek som fotila už niekoľko a vždy sa rada nimi pokochám. Po dvoch džínových Larách, dvoch čiernošatových Leách a dvoch červených Larách prichádzajú tmavovlasé Mackie.

Aby som to trošku ozrejmila. Asi pred rokom mi spoločnosť, cez ktorú si prevážam tovar z USA zle prichystala zásielku, napravili to nakoniec tak ako som chcela, ale keďže mi prichystali iné veci ako som chcela a už ich aj zabalili, tak sa stratili čísla ich objednávok. Od vtedy sa to snažíme trošku utriasť a nájsť spôsob, ktorý by obom stranám vyhovoval. Najprv som im posielala fotky ja, ale naposledy to bolo jedno, čo mi z mojich vecí pošlú, tak som im napísala, že nech zabalia 5 kúskov bez čísla a pošlú mi fotku. Keď som túto fotku zbadala, chcelo sa mi plakať, nakoľko bola na nej bábika, ktorú už doma mám. Bolo viac-menej jasné, že niekoho z Basics zamenili. Pevne som dúfala, že je to džínová Mackie, hoci za takú super cenu ju už zrejme nezoženiem. Zatiaľ to vyzerá všetko tak, že je to naozaj ona, takže ju zháňam.
Keď opadol prvotný šok, bolo jasné, že bábika pôjde na predaj a aj čoskoro po svojom príchode odchádzala k novej majiteľke.

Amélia bola na rozdiel odo mňa z dvojčatka nadšená







Všetky slečny, ktoré prišli z USA naposledy spolu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....