utorok 1. septembra 2015

Winter Fantasy 2003 AA - Fantázia

Mnohí viete, že do tejto bábiky som sa zaľúbila na prvý pohľad, keď som ju mala pár dní u seba pre Terezku. Jej Edwina ma totálne očaria a o pár týždňov sa mi za podobne nízku cenu podarilo zohnať kúsok aj pre mňa. Najprv som si myslela, že si ju dám k narodeninám, potom k Vianociam a nakoniec docestovala teraz, po viac ako roku, no celá ja. Bábika je úžasná, jediným sklamaním je to, že je absolútne všitá do šiat. Viem, že niekto si povie, čo plačem, ale keďže ja s bábikami nič nerobím a ani nechcem, tak ostane takto. Fotiek je milión a rozhodla som sa ich preto rozdeliť. Dnes si dáme také všeobecné kolo a zajtra viac detailov.



Korunka






Topánočky



Milujem jej oči





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....