pondelok 14. septembra 2015

Zmätený David

Máte pravdu, v Barbienkove sme už pekne dávno neboli, tak malé info. David a jeho učiteľka tanca Catalina sa do seba zaľúbili a po krátkom čase ju David požiadal o ruku. Napriek tejto skutočnosti spolu zatiaľ nebývajú a nevedia o sebe aj niektoré základné informácie. Cat (Kat) prišla nedávno sestra (dvojča) z USA. Ako to celé dopadlo si môžete pozrieť práve teraz.

To je dnes ale horúco, ešte že starostka kúpila tento pidi bazén, do ktorého sa nevmestím, pomyslel si David súkajúc sa do bazéna.

David si spokojne hovel v bazéne, keď v tom okolo prešla nádherná žena, ale čo si tu nesedí. Však to je jeho žena!

Cat, počkaj! Čo je to s tebou?! Vyhýbaš sa mi? Čo to máš s vlasmi?

Prepáčte, vy musíte byť David. Catalina by mala prísť každou chvíľou. Ja som Caroline, jej dvojča.

Och prepáč, to je trápnosť. Netušil som, že Cat má dvojča a také nádherné 😀 Teší ma, naozaj som David. Nechceš sa schladiť v bazéne, budúca švagrová?

V tom prišla Catalina. Jéj, vidím, že ste sa už zoznámili. Áno, láska, poď k nám

David si sadol medzi obe dámy. Striedavo nechápavo pozeral na Caroline

a striedavo na svoju lásku Catalinu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....