pondelok 7. septembra 2015

Na rýchlo v Avione

Viac ako pred mesiacom som bola na rýchlo niečo kuknúť v Avione, to by bolo, aby som sa nezastavila v AllToys.

Hneď ma zaujala táto slečna, bolo to prvýkrát, čo som ju videla inde ako v Pompe Retro. Žiaľ, mala trošku divné oči 😢

Čižmy tejto Draculaury ma veľmi zaujali, boli úžasné

Bolo to tam dosť ochudobnené než naposledy, zvyčajne bola v rade len jedna bábika (teda za ňou už nič)

Regál s Barbie, Disney a EAH bol riadne vyrabovaný

Zašla som aj do Hypernovy, ktorá je teraz Terno, ale nič extra tam nemali, len v oddelení drogérie ma potešili "moje" sprchovacie gély MH.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....