pondelok 21. septembra 2015

Then and now/50th souvenir doll Barbie 2009 - Ruth

Táto bábika je u mňa v podstate náhodou. Ako iste viete, predávala sa aj u nás, dokonca podľa komentárov u Hanneton som ju aj videla v obchodoch (ale si to už nepamätám) a nezaujala ma. Potom však bola na ebay trikrát táto jedna v aukcii za 3 doláre a nakoniec sa mi jej uľútostilo a neľutujem. Je úžasná a reálne ma teda zaujala totálne.

Bábiku dobre poznáte, okrem Hanneton ju má Mary a vidieť ste ju mohli aj u Jitky. Práve Nancy sa mi vždy vybaví, keď túto bábiku vidím. Moja dostala meno podľa maminky Barbie, keďže je výročná. V roku 2009 už Barbie oslavovala 50tku, tak si to trošku pripomeňme.

Hoci bábika nemá oficiálnu AA verziu, niektorí neodlali a pokúsili sa ju vytvoriť. Tu je jeden z pokusov.

Na internete som našla aj verziu pre reťazec Target.

Moja Ruth




Sandálky sa mi najprv zdali podobné Robin, ale nakoniec som zistila, že rovnaké má Martina.

Mobil sa dá otvoriť. Je to už druhý môj kus. Prvý som dostala ako darček od Blanky. ĎAKUJEM

Taška spredu

Taška zozadu

Na fotke to nie je moc vidieť, ale Ruth má od vybalenia na nožičke ružový pásik a od plaviek je celá oglitríkovaná

Bábika zozadu. Gumičku už nemá a má teda u mňa vlajúce vlásky


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....