sobota 12. septembra 2015

Podmorské kráľovstvo

Tak a je tu druhý článok k tejto super rubrike, preto neváhajte a píšte mi svoje námety 😎 Ako už názov napovedá, príde to, na čo všetci čakáte 😊 Moje morské panny

Priznám sa, že pri predstave, že mám všetky zložiť, odfotiť a potom opäť naskladať naspäť, sa mi do toho dvakrát nechcelo, ale nakoniec to bola riadna zábava. Takže ĎAKUJEM

Príprava

Po zložení všetkých

Všetky spolu

Sviatice (len Ember mi nesvieti)

Dámy s meniacimi časťami/vlasmi

Plne vyzliekateľné dámy, teda až na jeden omyl. Nájdete ho?

Dámy, ktoré hrali vo filmoch o Barbie

Dámy s tvárou Barbie 2005

Dámy s tvárou Summer 2003

Dámy s tvárou Generation Girl

Dámy s tváričkou Superstar


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....