sobota 5. septembra 2015

DOTW Festival of world Irish dance - Keela

Túto bábiku mám u seba pomerne nečakane, hoci som zvažovala jej kúpu a bola som jej viac naklonená, keď som sa rozhodla kúpiť si červenovlasú Mackie, ale nakoniec sa ku mne dostala Mary-Jane(DOTW Škótsko). Dávnejšie nás Katka upozornila na facebooku na predajkyňu, ktorá rozpredávala rôzne DOTW. Mala naozaj krásne kúsky, ktoré rýchlo išli preč. Ja som pôvodne chcela kúpiť bábiku inú a pre niekoho iného, nie pre seba, ale kým sa rozkývala boli preč, prečo aj nie, pani ich v zberateľskom stave predávala za 400KČ. Tak som si prezrela jej ponuku a mala tam uvedené, že jej ostala ešte aj Írka, ale mala v ponuke obe, túto aj tú, ktorú mám doma, tak som sa opýtala a ostala je táto. Tak som si povedala, že za takú cenu netreba váhať.

Reálne ma bábika prekvapila viackrát. Prvotne jej vlasy, sú o mnoho oranžovejšie a menej žiarivé než na fotkách (aj mojich), potom jej pleť - je skutočne biela, je to najsvetlejšia bábika akú mám a potom jej telo - Shani 1991. Zvyšné tri moje "festivalky" totiž majú Belly Button 1999. Napriek týmto skutočnostiam je úžasná a mám z nej obrovskú radosť.


Podkolienky a topánočky. Obávam sa, že ju veľmi prezliekať nebudem.


Chcela som ju nafotiť na zelenej tráve, ale akosi mi to moc nešlo


Po príchode domov som ju porovnala s Erikou, ktorú mnohí máte a viete ako vyzerajú jej vlasy.

Jej vlasy sú v skutočnosti riadne oranžové


Jej vlásky majú skôr farbu ako je na tejto fotografii, ktorá nie je moja. Zároveň na nej vidíte ako bábika vyzerá po vyrovnaní vlasov.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....