nedeľa 13. septembra 2015

Plážové čokoládky a bublinky

Zuzka ma tiež v svojom komentári poprosila o fotky plážových slečien. Priznám sa, že všetky sa mi vyťahovať nechcelo po fotení morských panien, nakoľko počtom sa vyrovnávajú. Vybrala som preto len plochoné čokoládky. K nim som zobrala bublifuk, môžete sa pozrieť, čo z toho vzniklo.

Pomaly už u mňa klasika, začali sme fotenie na balkónovom okne


Z balkóna sme sa premiestnili do izby, bolo náročné dávať pozor na baby, fúkať bublinky a ešte aj fotiť






Dámy s tvárou Adria 2001

Slečny s tvárou Asha 1990

Tvár Nikki 2006 mám len v jednej podobe


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....