sobota 19. septembra 2015

Moje bloďaté Mackie

Priznám sa, že toto fotenie ani neviem celkom ako mi napadlo. Proste blond Mackie. Bolo to inak veľmi nerozmyslené fotenie, nakoľko týždeň potom mi prišla ďalšia bloncka a pár dní na to som sa dozvedela, že sa čoskoro stanem hrdou majiteľkou ďalšej, z čoho mám obrovskú radosť a som za to veľmi dojatá. Rachelle, srdečne ĎAKUJEM. Dosť slov, pome na dámy.
Všetky spolu

Na tele model muse 2003

The Look

Na celokĺbovom telíčku 1993

Pre mňa jedna z najúžasnejších malieb Mackie vôbec, je tak mierne zákerná a hlavne sexy a vedľa nej pre mňa jedna z najnežnejších Mackie.

Tieto dve slečny si zvyknú ľudia mýliť. Mne tiež prišli podobné, až kým som ich nemala obe. Redka nemá vôbec žltú v očiach, jej oči sú výrazne modré, má aj svetlejšie vlásky.

Bobby akosi nemala partnerku na toto fotiace kolo

Basics

Basics Red

Krásky, ktorým nevidieť topánky pre šaty, ich zhodou okolností majú rovnaké

Bočné pohľady


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....