sobota 6. februára 2016

A zase niečo z tých obchodov

Názov je jasný, ideme pozrieť, čo som pošmejdila po hračkárňach za prvý mesiac roku 2016.

Prvá fotka je z piatka 22.01. z Dráčika v Centráli. Bolo to prvý a zatiaľ aj posledný krát, čo som videla Look Aphrodité v Dráčiku. Mala krásne mihalnice na oboch očiach rovnaké. Trochu som aj zaľutovala, že som kúpila tú moju, ktorá to až také dokonalé nemá, ale milujem ju.

AllToys pred príchodom noviniek. Bolo to v piatok 22.01. 2016

V sobotu som musela ísť ráno opäť kvôli niečomu do Avionu a to by nebolo, aby som sa nezastavila v AllToys. Najprv som myslela, že ani nepôjdem, však som tam bola v stredu, čo by mohli mať nové. No a ta máš, dievča za také myšlienky. Mali Made to Move.

Na Made to Move Leu/Kaylu/Neko som sa tešila, ale na živo ma sklamala. Bola úplne iná ako tá, ktorú tak obdivujem na Petiných fotkách.

Z týchto troch dostupných u nás sa mi najviac páčila Teresa, hoci ani tá sa mi nepáčila na toľko, aby som ju kúpila.


A dostali aj dúhovú svietiacu morskú pannu!!!! Juch juch juch. Bola to láska na prvý pohľad.

Nie som priaznivec tejto tváre, ale do tejto konkrétnej som sa riadne zamilovala. Prišla mi akoby menšia do tváre od ostatných.

Keby mala Made to move tvár tejto Neko, tak si ju kúpim

Morská panna sa dostáva na môj wishlist

Zberateľské slečny. Jedna Look Millie už chýba.

Niečo pre fanúšikov MH


Isi detailne. Škoda, že mi ju stále tak presvetlí. V skutočnosti je krásne hnedá.

Záber na celú stenu.

Minulú sobotu som sa konečne dokopala ísť na poštu a poslať Ivke balíček. Keďže poštu v Auparku zrušili/premiestnili niekam kde som ju nevedela nájsť, tak som sa tam zastavila aspoň v Dráčiku. Čakal ma obrovský šok. Konečne tam mali Look City Shine. Ja viem, že ich už mám doma všetky, ale v Dráčiku sú pre mňa stále šokom. Dokonca mali aj Mbili.


Pri vchádzaní do Dráčika v Eurovei ma ochromili tieto nádherné obrovské puzzle. Zatiaľ to bol najvyšší počet dielikov, ktorý som reálne videla. Ešte šťastie, že motívy neboli moje srdcovky.

Čo sa týka Barbie som tiež zažila šok. Aj tu doplnili Mbili. V tomto Dráčiku mávali doteraz len Look Mackie a Steffie a bol to v roku 2015 jediný Dráčik, v ktorom som ich videla. Pochádza z neho aj Steffie pre Heňu. Áno, ja viem, že ich majú s takmer ročným opozdením, ale aj tak to bolo dosť prekvapivé pre mňa.

Za Mbili sa skrývala aj "klasika" tohto Dráčika - Steffie.

V Dráčiku v Eurovei ju mali tiež, ale tiež len svadobnú

Posledné zábery sú opäť z AllToys. Sú zo stredy (03.02.), pár noviniek sa ešte objavilo. Vypredala sa Look Karlička. Takže ako prvé nepotešenie. Nekĺbové MH.

Barbie módne kombinácie


Tak za Barbie som objavila aj usmiatu brunetku v krásny žlto-zelených šatách


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....