nedeľa 14. februára 2016

Barbie Basics 001*02 - Erin

Erin je teda mojou poslednou oficiálnou Basics. Je to tu, sme už všetci. Mám z toho neopísateľný pocit radosti, ani sama neviem, čo je to za pocit. Niečo neuveriteľné. Ešte pred dvomi rokmi sa to zdalo ako utópia a dnes je to moja každodenná realita. Ale dosť kecania a mojich citových výlevov. Erin som si kúpila za peniažky, ktoré mi Zuzinka poslala k Vianociam a jej moc ďakujem. V poslednej dobe sme si zaužívali, že buď si povieme, čo chceme alebo si pošleme nejakú tú sumičku. Ako Zuzka hovorí, nie sme malé, aby sme sa doťahovali a ja si myslím, že nám to obom takto vyhovuje 😊 Dnes už teda odbalená Erin, zabalenú v krabičke ste si ju mohli užiť nedávno.

kompletne vybalená




Vlásky zozadu


Tieto sandálky tuším nemá žiadna iná Basics, ak mi dobre pamäť slúži, za to ich majú dve Top Model Hair Wear




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....