nedeľa 7. februára 2016

Happy Holidays Barbie 1998 - Holly

Darček na Vianoce od Hanneton som dostala v deň svojich narodenín a teda ma pokúšala obrovská krabica viac ako dva mesiace, ale odolala som. Otvorila som ho ráno 24. 12. 2015 pred mojich odchodom na Motyčky. Skoro som omdlela, čo za zelenooké kukadlá to na mňa vyleteli. Priznám sa, že meno mi napadlo až dnes, keď som sa rozhodla tento článok napísať. Takže dnes si predstavíme prvú z vianočných Mackie, je to síce blond, ale myslím, že tie zelené oči a noblesa starších zberateľských kúskov z nej robia niečo výnimočné.

Po dôkladnom preskúmaní krabičky, som zhodnotila, že by som ju rovnako ako pri Blanke(Happy Holidays 1996) musela nenávratne zničiť, som sa rozhodla momentálne ponechať bábiku zatiaľ v krabičke, čím dostala u mňa úplne výnimočnú pozíciu. Je to moja prvá a zatiaľ jediná nevybalená bábika a druhá, ktorú skladujem v krabičke.

AA verzia je tiež nádherná

Darčeky od Hanneton spolu. Ospravedlňujem sa zeleným šatám, že na fotke nie sú, asi ich už mala v tej dobe nejaká krpaňa na sebe



Prsteň

Vrchná časť šiat

Jej oči ma stále fascinujú

Suknička


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....