piatok 12. februára 2016

Stephen Burrows Nisha 2014

Niektorí viete, niektorí nie, že túto bábiku som si zakúpila aj ja, ale toto ešte nebude tá moja. Hoci dosť ľutujem, že som si ich nedala priviesť naraz, bolo by to zaujímavé porovnanie. Bábika ma ihneď oslovila, až neskôr som si všimla, že okrem vyrovnaných vláskov, o ktorých som vedela a náušničke, nemá ani mihalnice, silonky a stojan, a preto sem vložím aj je originálnu podobu

Takto vyzeralo moje prvé stretnutie s Nishou. V pozadí moje pracovné miesto.

Neskôr sme už fotili v pohodlí domova.


Účes pôvodný majiteľ naozaj spravil perfektný, hoci mne sa viac páči so zvlnenými vlasmi.

Vlasy majú úžasnú farbu. Nádherne červenú

Vlečka šiat

Dodnes netuším, či druhá náušnička doputovala aj na Slovensko alebo nie.

Priznám sa, že hadí náramok sa mi po samotnej bábike páči asi najviac.

Sandálky sú absolútne úžasné. Bez problémov sa obúvajú a vyzúvajú

Šaty sa nezapínajú, iba sa na bábiku "navlečú"



Neskôr som jej pre istotu náušnice vytiahla.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....