piatok 26. februára 2016

Barbie Basics Red Target Look 002

Krátko po tom, ako som zakúpila Renée, sa mi podarilo získať tento úžasný setík za neuveriteľných 10 dolárov. Ním som aj ukončila celú Target sériu. Mám teda 6 dievčat a 2 doplnkové sady. Na túto sadu som sa nesmierne tešila, nakoľko je nej bundička s funkčným zipsom. No dosť slov, fotky:

Balenie zozadu

Na boku krabičky bola vyzobrazená aj Mackie, druhá strana bola priesvitný plast


Vytúžená bundička

Renču som samozrejme chcela obliecť podľa krabičky. Až keď som jej chcela kabelku, tak som si všimla, že bábika na krabičke má ruky opačne



6 párov topánočiek

Časopisíky

Okuliare mali čosi na jednom skle, ale potom som to odstránila

Taška je látková, otvárateľná

Prepáčte za polonahú fotku, aj keď si myslím, že nahú bábiku už videl každý z nás, ale chcela som odfotiť, že bundička sa dá plne rozopnúť



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....