sobota 13. februára 2016

Barbie Photoalbum 1959-2009 (prvá časť)

Takže dnes sa konečne dostávam k predstaveniu (z časti) perfektnej knihy o Barbie. Z tých čo som mala doma mi táto vyhovovala najviac, pretože na rozdiel od mojej, ktorá je robená podľa reťazcov, ktoré tú danú Barbie predávali, táto bola robená podľa rokov a bola viac-menej zameraná na playline bábiky. Knižku už ste mohli vidieť na videu u Hanneton a keďže Ľubovi nestačilo Hannetonine juchanie, tak aj pár fotiek. U mňa to bude iba of tokách, vyberala som selektívne, čo zaujalo mňa. Hádam vás tým neunudím. Fotiek bude kvantá, preto budú rozložené minimálne do dvoch, možno do troch článkov. Keď nájdem pripojím aj video s celou knihou.

Tradá kniha

Prvé Barbie. Prvá a druhá sa líšili len materiálom nôh (ak som dobre pochopila) a druhá sa predávala len pár mesiacov 1959

Prvý Ken

Prvá Midge

Tradá prvá Skipper

Ohybné kolienka

Ohybný Ken a Skipper

Vymeniteľné hlávky a parochne

Francie

Skooter

Tutti

Nová Barbie

Prvá AA Francie

Talking séria





A opäť Malibu

Superstar Barbie

Fashion Photo P-J.

Malibu séria

Ako povie Tom: to jsou ty líbačky

Sun lovin Malibu séria

Italian Barbie. Jediná bábika s tvárou Guardian Godesses


Sunsensation Malibu séria

Staršie tmavovlasé Steffienky mi neskutočne učarovali.

Sun Gold Malibu séria

Tropical séria

Opäť nádherná Whitney/Steffie. Tejto som akosi pozabudla názov.

Perfume Pretty som si nemohla neodfotiť hlavne kvôli Terke. Neboj, raz ti ju zoženiem.

Moja nová láska - Nurse Whitney

Island Fun séria

Tu máme Steffie tvár ako postavu Viky. Predávala sa v Brazílii.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....