utorok 9. februára 2016

Na návšteve u Mary

Posledná návšteva Nitry skončila nakoniec návštevou u Mary a jej úžasnej maminky, za čo obom dámam veľmi ĎAKUJEM. Ako môžete vidieť na fotkách od Mary, ich byt je je naozaj nevšedný umelecký zážitok. Žiaľ, som opäť viac kecala, keďže s maminkou Mary sme si padli ihneď do noty.
Barbie izba s dvomi obrovskými nádhernými dommi pre Barbie a všetkým možným i nemožným je plne a plne venovaná iba Barbie a je to niečo, čo by som rada raz mala takto aj u seba. Ak by sa mi raz náhodou zadaril dvojizbáčik, tak presne takto si to predstavujem, že jednu izbu budú mať iba dievčatá a tých pár mojich chlapcov.

Fotky sú žiaľ veľmi málo kvalitné a žiaľ zachytávajú viac-menej jednu stenu u Mary. Zvyšok snáď dofotím na nejakej budúcej návšteve a možno niečo uvidíte aj u Ľuba.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....