nedeľa 28. februára 2016

Barbie Doll Inspired by Leonardo da Vinci - Moňa

Do tejto bábiky som sa zamilovala u môjho obľúbeného predajcu, ktorý ma dohal ku kúpe Look City Shine Mackie, Big Ben a nakoniec aj k Mone Lise. Podobne ako pri Big Ben ma jej cena odradila a bola som ochotná ísť do bábiky aj nahej. Hľadala som ju asi rok a začiatkom minulého roku sa mi podarilo objaviť úžasnú kúpu. Da Vinci Barbi a Klimt Barbie za 26 dolárov + 13 dolárov cesta po USA. To som si nemohla nechať utiecť. Na šťastie (a to sa mi až tak často nestáva) aj moje bankové konto súhlasilo.
Jej pôvodná cena bola 24 dolárov, čo dokazuje odkaz na tbc. Bábika je teda inšpirovaná obrazom Mona Lisa, ktorý myslím netreba zvlášť predstavovať.

Bábiku som rýchlo pomenovala Moňa, lebo došiel kolega do kancelárie, keď mi prišla, mala som ju tam vystavenú a že: "Hele, nemá to byť tá Moňa Líza"

Predajné balenie. Moja bábika mi prišla bez krabičky, bez stojana či certifikátu. Okrem stojanu mi nič nechýba. Pri tej cene som sa aj bála, čo mi vlastne dôjde, ale obe slečny mi došli v absolútnom poriadku.

Prvá fotka vznikla už klasicky v práci. Vtedy nebolo viac času a tak som z celého balíčku na rýchlo odfotila iba Moňu.

Ďalšie fotky vznikli 25.12. 2015 a sú fotene o stenu rodinného domu, kde mám oficiálne trvalé bydlisko

Bábika má telo model muse s kĺbovými rukami a spolu s Adelou sú mojimi prvými bábikami s takouto konštrukciou.

Musím sa priznať, že pivotal dlane ma ihneď uchvátili. Dlhé prsty mi mierne pripomínajú ruky IT bábik




Monču zatiaľ nebudem prezliekať, lebo prameň vlasov má ešte prišitý k oblečeniu a chcem si jej pôvodný stav chvíľu zanechať.

Moju Monču asi niekto vyrušil pri manikúre, lebo nalakované nechty má len na pravej ruke.

V záhrade na stole. Mamina to volá záhrada, ja to volám dvor, pretože si myslím, že na záhrade sa má niečo aj pestovať.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....