pondelok 29. februára 2016

Hranie s morskými pannami

Tak dnes prinášam pár fotiek s mojimi staršími morskými pannami. Prvé fotky vznikli niektorú adventnú nedeľu, kedy sme upratovali, druhé vznikli, keď k Tominovi dorazila Mermaid 1991 s inou maľbou, tak som porovnávala tie moje dve. Maľbu majú síce totožnú, ale inak sú to zaujímavé dvojičky. Dodnes netuším, prečo má táto bábika dve verzie. Či ide o US a EU trh, fakt netuším.



Porovnávacie fotky


Maľba je u oboch rovnaká


Vlásky majú inú farbu

Oblečenie má inú farbu, ale aj vzor.

Dala som ich aj do otvoreného okna (máme tam sieťku), nech sa trošku vyfarbia.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....