sobota 10. februára 2018

2013 Holiday Barbie - Cynthia

Ahojte 😛 Dnes si predstavíme ďalší vianočný darček, nech už to konečne dokončím. Do tejto bábiky som sa zamilovala na inzertnej fotke u Moniky, ktorú som si dovolila požičať:

Moju Cynthiu mi nakoniec zakúpila Sonička v Čechách, kde sa táto bábika dala kúpiť za necelých 700KČ alebo 800KČ, teraz si už presne nespomeniem. Pôvodne sme sa so Soničkou mali stretnúť na zraze, ale ja som nakoniec na zraz nešla, takže mi ju poslala poštou do práce, kde pár dní bola ako dekorácia









Veľmi som chcela tejto bábike urobiť aj nejaké fotky vonku. Nakoniec sa mi to podarilo takmer pred mesiacom, 14. 01.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....