streda 13. októbra 2021

2020 Olympics Tokyo Barbie Fashion Pack - bordó šaty

 Ahojte priatelia 💕 Pri príležitosti Olympijských hier v Tokiu, ktoré mali byť pôvodne v roku 2020 urobil Mattel 5 Barbie a niekoľko setov oblečenia. Myslím, že tie vo väčšom balení sú tri, aspoň som nenarazila na iné. Jeden som si kúpila na výlete v Žiline, o čom vám ešte určite urobím článok, druhý som si kúpila skoro na deň presne mesiac potom v Bratislave, o čom tiež ešte chystám článok. Kúpiť Barbie šaty za pár euro je posledné roky mám pocit skôr nemožné. Za obyčajné šatočky zvyčajne chcú necelých 10€, čo už sa skoro alebo úplne rovná cene celej Fashionistas bábike, preto som si zvyčajne žiadne Barbie šaty nekúpila, ale ešte väčším dôvodom než cena, bol zvyčajne fakt, že sa mi vôbec nepáčili. Ale tento setík ma zaujal aj vďaka tomu, že v ňom boli topánky, čo je už pri Mattel oblečení posledné roky skôr raritka než pravidlo.

Pre svoj set som si vybrala ako modelku MTM Kaylu.


Takto by sa mi set aj páčil, akurát ma tu rušia biele tenisky. Ako som už spomínala, ja som demode a farebne neladiace doplnky na mňa pôsobia rušivo, aj keď dnes sa už "nenosí", že kabelka a topánky majú ladiť k zvyšku outfitu.


Ľadvinka je krajšia ako tie, ktoré sú v Puma setoch alebo pri BMR bábikách. Má taký kabelkoidný nádych.



Bledomodrá kabelka je pekná, aj keď je celoplastová, akurát tu pri tomto outfite mi "bije" do očí ešte viac ako biele tenisky.

A fľaša minerálky. Pôsobí trochu mohutne, bežne asi človek so sebou 2,5 litrovku asi neťahá, obzvlášť ak je väčšia ako jeho kabela :-D


4 komentáre:

  1. Přiznám se, že jsem ani netušila, že něco takového vyšlo. Nejvíc se mi líbí právě tyhle šaty, povedený setík a vybrala jsi super modelku :-) Mimochodem, taky mám ráda, když botky a kabelka ladí, ale poslední dobou mám trochu problém, samé černé botky a kabelky všech barev :-x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja som narazila na prvý set náhodne v Dráčiku na výlete v Žiline. Tiež sa mi najviac páčia tieto šaty. No, verím, že zladenie môže byť problém a vraj je teraz móda byť rozladený.

      Odstrániť
  2. To máš tak, že už v roku 2014/15, keď som pozerala reláciu Nákupné maniačky, tak stylista hovoril, že nemajú baby dávať do outfitov kabelku v rovnakej farbe ako topánky. Normálne vždy odpádaval, keď mali rovnaké kombo pri topánkach s kabelkou.🤣😂 Tiež som mala s tým problém. Moja babka mala vždy všetko ako súpravu, červené lodičky s červenou kabelkou atď.
    Tieto sety sú vydarené a ešte zrušujúcejšie je ich cena, za ktorú sa v Dráčikoch predávajú.😄
    Moja mami bola náchylná pred olympiádou práve tento set kúpiť. Ja som však jej povedala, že set je fajn, ale šaty sú dosť zaväzujúce a okrem odprezentovania ich veľmi nevyužijem. Doplnky sú už pre mňa čistý plast a ma nezaujímajú. Avšak stretnem ešte ten s priehľadnou bundou, tak mu možno neodolám. Síce pod bundu chýba tričko, ale je zaujímavá a aj šortky sa mi páčia.😎

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ono by mi asi nevadilo, že lodičky a doplnky nie sú v jednej farbe, keby sa ešte totálne nebili s farbami outfitu. Trebárs keby tu boli tenisky oranžové, bolo by to hneď lepšie, ale zase, čo by som ešte nechcela.
      Áno, hlavne kvôli tej cene som to v Žiline schmatla, že jej a mám suvenír.
      Ten s bundou som jediný nestretla a asi preto ho ani nemám :-D

      Odstrániť

@BarbieStyle Fashion Pack – Spring Date

 Ahojte piatelia 💖 Pomaly ale isto sa k nám vkráda jar a ja som sa preto rozhodla, že vám predstavím ďalší z mojich vianočných darčekov, kt...