utorok 26. októbra 2021

Dvojičky a návštevníčky

Ahojte priatelia 💓 Hrabem sa stále v starom mobile, chcela by som spracovať fotky z neho čo najskôr a tak si dnes dáme fotky dievčat z návštevy, ktoré som si doniesla z Pezinka. Som veľmi šťastná, že som mohla mať takéto krásky na návšteve, hoci dve bývali vtedy aj u mňa.

Maročanka je fakt nádherná. Ani som si nestihla ich nafotiť spolu, takže táto išla ďalej do sveta a neskôr išla potom aj moja.



Artic Barbie. Najprv som si myslela, že moja je v lepšom stave, ale nakoniec som zistila, že sú na úplne rovnakej úrovni, teda 100%. Tá, pri ktorej som bola sprostredkovateľka, išla teda do sveta, zhodou okolností išla s Maročankou 💕




Krásna Lea 💙 Išla Niske, hlavne kvôli oblečeniu, myslím, že ona ju už mala, ale teraz si už nie som istá.





4 komentáre:

  1. Ta Kira je fakt nádherná, úžasná, nejúžasnější :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ona je úžasná, mala som tu na chvíľu aj Peruian Kiru a to je totálny skvost. Nejako nedošlo na spoločné fotky Maročaniek, čomu sama nerozumiem...

      Odstrániť
  2. Samé skvosty Ti prešli rukami. Maročanka je prekrásna.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tento rok bol na skvosty úrodný. Maročanka je nádherná a ja doteraz nerozumiem, že som neodfotila obe spolu.

      Odstrániť

@BarbieStyle Fashion Pack – Spring Date

 Ahojte piatelia 💖 Pomaly ale isto sa k nám vkráda jar a ja som sa preto rozhodla, že vám predstavím ďalší z mojich vianočných darčekov, kt...