sobota 16. októbra 2021

Dvojičky z University

Ahojte priatelia 💕 Prajem vám krásny víkendový dníček. V tomto roku sa u mňa objavilo hneď niekoľko dvojičiek. Žiaľ, všetky určené k ďalšiemu predaju. Túto som zbadala v predaji po mojej jednej známej z minulosti, ktorá rozpredala značnú časť svojej zbierky. Keďže po tejto bábike je celoročný dopyt, vôbec som sa nebála ísť do tohto "kšeftu". Cena, ktorú za ňu známa chcela, bola viac ako priaznivá a ja som si bola istá, že s menším ziskom ju predám. Tak aj bolo, bábiku som ešte nemala ani doma a už som mala štyroch záujemcov. Priznám sa, že si už ani presne nepamätám u koho skončila, ale však to nie je až také podstatné. Ani by som bábiku na ďalší predaj nekupovala, ale už som od tejto slečny brala jednu bábiku, tak som tam túto dohodila v rámci jedného poštovného a tak som mala na chvíľu dve roztlieskavačky Torinky doma. Boli obe vo veľmi podobnom 100% stave a keďže som lenivá ísť sa pozrieť, tak ani neviem, ktorá mi ostala.





10 komentárov:

  1. Ani se nedivím, že je po ní sháňka, má krásnou tvář. Moc hezky jsi roztleskávačky nafotila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je to jedna z najkrajších Tori podľa mňa :-) No, dvojičky fotím veľmi rada :-)

      Odstrániť
  2. Hezká dvojčata, tahle roztleskávačka se vůbec povedla :-) Já většinou když prodávám, tak s menší ztrátou, nějak ty výhodně nákupy a prodeje neumím :-x I když já si kupuju panenku s tím, že si ji nechám a prodávám až v momentě, kdy mám pocit, že to není ono. A často to jsou panenky, o které není zrovna velký zájem :-x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno, táto Tori je pre mňa jedna z najkrajších vôbec. No, väčšinu predajov som tiež tak mala, že to bolo s väčšou či menšou stratou. No, ja som išla takmer na 100% istotu, že sa predá minimálne za pořizovací cenu, skúsila som ju navýšiť (nie nijako výrazne) a vyšlo to.

      Odstrániť
  3. Krásne dvojičky 😍. Škoda, že sa rozdelili ale isto má milujúci nový domov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem <3 Áno, ale na dvojičky tu naozaj nie je momentálne priestor ani financie :-(

      Odstrániť
  4. Ak by som mala rozšíriť svoje rady o túto tvár, tak by to bola rozhodne táto Tori, lebo i pre mňa je rozhodne najkrajšia.😍 Ja som raz kúpila vo veľkom výpredaji v Tescu Ever After High bábiku za 3€ a predala som ju za 15€. Síce to istý čas trvalo, ale vyplatilo sa. Biznis je biznis.🤣

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, táto Tori je rozhodne najkrajšia :-) No, prachy sa musia točiť :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....