štvrtok 14. októbra 2021

Najtmavšia

Ahojte priatelia 💞 Stále sa hrám s fotkami v starom mobile, už som prešla aspoň tie, ktoré sú na pamäťovej karte, takže dnes vám sem dám fotky tých najtmavších krások, ktoré som mala v svojej zbierke.



June (Fashionistas 90)

Mbili (DOTW Princess of South Africa). Tá už býva v Čechách.

Mari (Chromatic Couture Barbie). Aj keď na tejto fotke vyzerá svetlejšie, tak je tmavá a samotný jej návrhár mi potvrdil tón jej farby, ktorý je trošku odlišný od Basics, ale to občas býva, že aj keď sú bábiky rovnakého odtieňa, tak nie sú farebne úplne rovnaké.

Goddess (Barbie Basics 001, model 04)


4 komentáre:

  1. Mě teď taky dorazila taková dehťačka, odstín nubian, nejtmavší od IT. Ale i tmavé slečny od Mattela jsou krásné, já mám takové čokoládky ráda. I když jsou tmavé až moc a blbě se fotí. Ale krásně se na ně kouká ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to musí byť nádhera <3 Ja ich mám tiež hrozne rada, aj keď s fotením je to problém, ale vo vitrínke je to úžasné

      Odstrániť
  2. Jednu mám doma, jednu som isté roky mala tiež, ach, ja tiež "môžem" tieto "horké" čokoládové krásky.😊🤩

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, dúhová June :-) No, mne je aj ľúto, že som sa jednej vzdala, ale človek občas musí prehodnotiť svoje priority :-(

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....