piatok 29. októbra 2021

Augustová Bratislava, časť prvá

Ahojte priatelia 💕 V polovici augusta sa mi podarilo niečo, čo sa mi podarí iba občasne a to, že som bola v Bratislave a SAMA.
V pondelok, 16. 08. som mala v Bratislave jeden mini zákrok a keďže do Bratislavy chodím takmer vždy s veľkým predstihom, lebo sa bojím vynechania spoja/zápchy/rozkopania ulice a tak podobne a tak som získala viac ako hodinu na Zlatých Pieskoch a tak som si tam zašla najprv do Tesca, ktoré už bolo otvorené a potom aj do Dráčika tesne po jeho otvorení. A toto budú práve fotky z Dráčika:
.

















4 komentáre:

  1. Ráda jsem s Tebou nakoukla do Dráčiku. Naše Verunka by byla nadšená. Panenka od Tebe se jí moc líbí, pořád ji převléká. Jsem zvědavá, jestli ji nechá u nás nebo si ji odveze domů.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) No, bola som aj ja <3 To som veľmi rada, že sa jej páči a že je milovaná :-)

      Odstrániť
  2. Máte dobře zásobený Dráčik, to u nás nehrozí. A ta v těch šatech s balónkama, to je narozeninová?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, bola som prekvapená, čo v tej Bratislave mali, ale zase na druhú stranu, je to hlavné mesto, tak by tam niečo mohli mať. Áno, to je narodeninová :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....