utorok 12. októbra 2021

Puma set - ružové tričko/čierne šortky

Ahojte priatelia 💗 Nestíham, aké prekvapenie, že? Ale nie, ako vážne, mám v mobile cez 2000 fotiek, ale jasné, na väčšine je synček, ale na dosť sú aj Barbie a tak stále nejako dúfam, že sa k tomu všetkému prepracujem. No dnes si dáme pár fotiek, ktoré som nafotila pomedzi predajné fotky, aby mi z toho úplne nešiblo. 
Tento Puma set som kúpila tuším u nás v Dráčiku. Viem, že som kúpila jeden a potom dva naraz, ale ako to presne bolo, si už nepamätám. 
Ako modelku som vybrala Style DeLuxe Raquelle, chcela som do týchto setíkov vybrať vždy pohyblivú modelku. Tento setík sa mi páči po modrom ako druhý najlepší. Čierne šortky a hodinky sú úplne úžasné. Mimo ľadvinky by to aj farebne nebola až taká hrôza.






8 komentárov:

  1. Já taky nestíhám, překvapivé, že? Ale vzhledem k tomu, že asi budeme v karanténě, tak nějaký čas bude :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D ja som v tomto stave už niekoľko rokov, takže to vlastne už beriem ako normálku :-D Ojoj, tak to ma mrzí, že vám hrozí karanténa :-(

      Odstrániť
  2. Pre mňa je tento Puma set najlepší a dúfam, že sa k nemu ešte dopracujem.😎😀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím päste Mary, je super, škoda, že to tričko nie je trošku obtiahnutejšie, ale zase teraz Mattel robí väčšinou vrecia, tak čo by som chcela.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....