piatok 15. októbra 2021

Fashionistas Curve 2015

Ahojte priatelia 💞 Prajem vám krásny piatok. Ako vidíte po dlhšom čase som sa dostala na dlhší čas k notebooku a tak sa snažím urobiť čo najviac.

Počas fotenia predajných príspevok mi došlo, že som nenafotila jedno z mojich obľúbených Mattel tiel a to Fashionistas Curve 2015, alebo ako niekto povie tučné telo. Ako som sa už párkrát vyjadrila ešte keď sa v roku 2016 prvýkrát objavilo na trhu, pre mňa nie je tučné, možno fakt krivkaté, čo je preklad jeho názvu. Telíčko som si obľúbila a malo ho u mňa pomerne dosť slečien. V rámci predaja časti zbierky však došlo aj tu k úbytkom a práve preto som sa ho rozhodla konečne nafotiť. Už na týchto fotkách nie je jedna slečna, ktorá Barbienkovo opustila ako prvá.



Chodidlá sú v dvoch variantoch. Úplne rovné alebo s miernym podpätkom. Preto nie všetky topánky všetkým sedia.




10 komentárov:

  1. Hezká skupinka. Mně baculaté tělo nevadí a sama několik baculek také mám.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty baculky od tebe jsou hezké, to tělíčko se k nim hodí

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky jednu baculatou zástupkyni mám,tělíčko se mi líbí. Akorát bych uvítala aspoň jednu pokrčenou ruku, aby byla lépe pózovatelná. Třeba se mi ještě podaří sehnat pro ni tělíčko, ale jelikož je tmavší, není to tak jednoduché. A zase je mi líto kupovat panenku jen kvůli tělu. Tak zatím zůstává jak je...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, viem, máš krásnu Carnavalku, ktorú som dlho obdivovala v obchodoch, ale nakoniec u mňa neskončila. No, plne to chápem, tiež nerada kupujem bábiku len kvôli telu a v podstate som to urobila asi 2x.

      Odstrániť
  4. Majú svoje čaro. Závidím ti ryšavku a klobúkom 😍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) To je žiaľ kráska, ktorú už nevlastním :-)

      Odstrániť
  5. Ja som tomuto plnoštíhlemu telíčku stále neprišla na chuť, síce v zbierke ho má iba naša babička a to MTM verzii, ale nebránila by som sa Look černoške. Mne najviac vadia odlišné typy nôh. To pri outfitovaní častokrát je divoké, lebo tie, ktoré mi danému outfitu sedia, zase bábika neobuje. Takže ja som stále najviac na tú pravú Barbie "klasiku".😃 Nevedela som, že sa i pri týchto neohybných vyskytujú ešte dva typ odlišných chodidiel.🤔

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, klasická Barbie, je klasická Barbie, tiež ju mám stále najradšej. No, mne MTM dlho chýbalo a doplnila mi ho práve Look Ellie, ale tiež vlastne nemám pre ňu veľmi oblečenie, pobrala som hlavne Fashionistas Curve.
      No, tiež ma to prekvapilo, ale tak ako aj klasiky sú teraz podpätkové a rovné, tak sú aj tu.

      Odstrániť

Prvé obchodové

Ahojte priatelia 💗 Trochu som tento rok Barbie blog zanedbávala a k dnešnému dňu mám len štyri články a vo februári žiadny 😱.  Tak som sa ...