streda 24. novembra 2021

1996 Jewel Hair Mermaid Barbie - Nea

Ahojte priatelia 💗 Tentokrát by som vám rada predstavila môj tretí prírastok tohto roka a to bábiku, ktorú som u seba roky odmietala, keďže sa snažím z každej série mať len jednu bábiku kvôli miestu, lenže pri tejto sérii som urobila výnimku, keď mi nejako docvaklo, že jediná Mermaid Teresa s tvárou Teresa 1990 je Jewel Hair Mermaid, tak som ju dokúpila k Midge, ktorú mám od počiatkov svojho zbierania a asi dva roky bola mojou najdrahšou Barbie v zbierke. Tak som jeden večer prezerala bazáre a tam som ju našla. Jej cena nebola najmenšia, ale keďže viem za aké ceny sa predáva na ebay, tak som ju vzala. Prišla pomerne rýchlo, no jej stav ma trošku sklamal. Vlásky má už na koncoch riedke ako ja. Chýba jej prstienok aj korunka, ale zase na svoj vek je krásna.

Prvé fotky som jej spravila, keď prišla, 20. 01. 2021 




Neu som potom na viac ako pol roka odložila do skrine s tým, že ju chcem nafotiť pri vode. Lenže mi neskôr došlo, že leto pomaly končí a tak som ju vzala na Strieborné jazero v úplne nevhodný deň, ale ja som ju už chcela predstaviť na blog.

Takže tieto fotky sú z 26. 08. 2021












10 komentárov:

  1. Další hezký přírůstek do Tvé sbírky. Líbí se mi fotka, kde jsou všechny tři.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, dlho som sa jej vyhýbala, ale nakoniec u mňa skončila :-) No, spoločné fotky mám aj ja najradšej :-)

      Odstrániť
  2. Povedené trio, spolu jsou stejně nejhezčí, tak je dobře, že jsi je k Midge přikoupila. Barbie je krásná a já myslím, že i dobrém stavu vzhledem k jejímu stáří. Holt v lepším stavu by byla asi i o dost dražší...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno, takto spolu si ich pamätám z katalógu z detstva. Je v peknom stave, ale keď mám dve od krabičky, tak ten rozdiel je veľmi viditeľný. To je samozrejme, že nová by stála o moc viac, ale aj tak nebola úplne lacná. Priznám sa, že za tie peniaze som čakala trochu viac. Ale kvôli poslednej z tejto série sa stále pohrávam s myšlienkou kúpiť túto originál novú.

      Odstrániť
  3. Sú všetky nádherné. Niekedy to proste Mattel vedel...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Áno, ale mám pocit, že to sa po Basics výrazne zmenilo a pri playline ešte skôr.

      Odstrániť
  4. Ja mám už na celý život spomienku na túto Mermaid sériu, pretože dlhé roky mi v detskej izbe visel kalendár a v mesiaci máj v ňom hrali hlavné úlohy práve táto trojica.💖 Tak ich mám napozerané.😇
    Ako dieťa som po Barbie túžila a dostala som na Vianoce od susedky jednu "fejkovú", ktorá práve túto Barbie napodobňovala. Kvalita vlasov bola mizerná... Gratulujem k novému prírastku, ešte Ti chýba černoška, potom je to už úplne OK.😁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Mary. Černošku už mám, ale zháňam k nej outfit.

      Odstrániť

@BarbieStyle Fashion Pack – Spring Date

 Ahojte piatelia 💖 Pomaly ale isto sa k nám vkráda jar a ja som sa preto rozhodla, že vám predstavím ďalší z mojich vianočných darčekov, kt...