utorok 2. novembra 2021

Vytúžené Leiky

Ahojte priatelia 💗 Dúfam, že nemáte za oknami taký daždivý deň ako ja a ak áno, tak vám prajem, aby ste nemuseli vystrčiť päty z domu ako sa hovorí. Keďže asistent má spánkovú pauzu, tak som sa rozhodla, že opäť na chvíľu zaľahnem k noťasu a niečo vám tu vykúzlim.

Tento rok som si nerobila wishlist, ale tak tajne som si priala, aby sa mi nejakým zázrakom podarilo získať hneď dve zástupkyne tváre Kayla/Lea 2000 a to Chewbacca Barbie a Monte Carlo. U Monte mi asi piati ľudia napísali, že Ty ju ešte nemáš? No, nemala som. Nie, že by som nechcela ale ona a Jack Sparrow sa mi napriek veľkej túžbe po nich akosi vyhýbali, no obaja už majú u mňa čestné miesto. 

Obe tieto dámy mám v tomto čase originál zabalené vo svojich škatuliach (ech, ako ja toto slovo nemám rada, ale o tom inde). Monte Carlo plánujem niekedy vybaliť, keď na to bude vhodný čas a svetlejšie počasie. S Chewie nie som rozhodnutá, či ju vôbec niekedy vybalím, ale možno k tomu ešte dôjde. Dávnejšie som bola "obvinená", že ja si kupujem už len drahé, Gold a Platinum Label Barbie. Už vtedy to bola hlúposť ako voda v koši, ale dosť sa ma to dotklo a občas sa mi to ešte stále vráti do pamäte. Samozrejme, že to nie je pravda, zbieram stále aj playline, aj kdečo, čo sa mi páči a v rámci mojich osobných komplikácií som sa dokonca jednej svojej Platinum Label Barbie aj vzdala a aj hlavičky od YSL som sa vzdala, ale to už sú iné príbehy. Dnes Leiky:















14 komentárov:

  1. Jsem moc ráda, že se tyto dvě krásky ubytovala. Monte Carlo jsem vybalila, ale Chewbaccu asi nikdy nevybalím, i když mě to v jednom momentě hodně lákalo ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lucka :-) Karlu asi aj ja časom vyslobodím, Chewie ma láka, ale na druhú stranu by mi to asi bolo ľúto

      Odstrániť
  2. Každá je inak krásna. Páči sa mi viac ale Chewie,len nie som veľký fanúšik tejto ságy tak u mňa asi neskončí. Ale som šťastná, že sa ti plnia sny ��.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to si trafila :-) Ja som nulový fanúšik SW, takže toľko k tomu :-D No dúfam, že sa mi začnú plniť sny aj v iných sférach ako Barbie.

      Odstrániť
  3. Gratuluji k oběma kráskám. Jsem zvědavá jestli vydržíš a nevybalíš je.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Myslím, že Karla pôjde von, keď prestane pršať :-D

      Odstrániť
  4. Kupuj si co chceš, vykašli se co kdo říká. Ty víš, kde je pravda. A i kdyby sis kupovala gold a platinum tak co? To je prostě Tvoje věc, Tvoje volba a komu se to nelíbí, ať si...
    Jinak obě tyhle slečny jsou veliké krasavice, moc gratuluji. A MC dokonce v původním balení, tak to je paráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš úplnú pravdu, len sa ma to vtedy dosť dotklo, lebo to bolo od blízkeho človeka, aspoň som si to vtedy myslela, ale to je už jedno.
      Mala som 2x možnosť kúpiť MC rozbalenú, ale ja som chcela zabalenú, len som za ňu chcela dať primeranú cenu <3

      Odstrániť
  5. Každý si zbiera, čo chce, nikto sa nemá starať a dirigovať, kto má čo zbierať a koľko financií na to dáva. To je každého osobná vec ako rozdeľuje svoje financie. Inak by som tej dotyčnej osobe odporučila vynikajúcu a hĺbavú knižku Štyri dohody.😎 Potom by hádam už aspoň troška empaticky pochopila i druhých....🤔
    Obe Lei sú úžasné a dokonalé, u SW sa mi však nepáčia jej "playline" štýle oči. Monte Carlo je jedna z top bohovských zberateľských Barbie.🥰 Tú by som tiež i so svojou výbavou ubytovala u seba v zbierke. Inak ja by som musela otvoriť obidve, veď na to sú bábiky, aby sme si s nimi mohli hrať. Tak dúfam, že ich raz otvoríš.😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každý nech si robí, čo chce a ako chce. Každý by si mal hľadieť v prvom rade svojho, podľa mňa. Ale mne sa moja karma vracia a o to viac v ňu verím alebo v Božie mlyny, osud, každý ako chce.
      No, mne tá playline maľba vadí tiež, ale od kedy ju Moni prezliekla, nedokázala som jej odolať. No, človek by neveril, ale došlo aj na MC a tá aj pôjde von v nejaký pekný slnečný deň ako bol dnes.

      Odstrániť
  6. Nádherná Chewie, ktorá asi bude mojím nesplneným snom. Ja mám zatiaľ všetky zvyšné 6 Barbie nerozbalené, aj keď som ich už z krabice na lepšie fotky raz vytiahla... A rada by som ich vybalila, no s tým že pôjdu naspäť...

    A čo sa týka toho komentára... Neviem kto ma aký problém, čo si kupuješ. A je to logické, že lapáš po goldkách a platinkách , pretože sú to nádherne spracované kúsky na ktoré momentálne playplayny proste nemajú... a často úroveň upadá už aj pri nižších zberateľských radách. Takže príde mi to len ako tichá závisť... ale však to je jeho problém.. :-) Hlavne že máš ty radosť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja verím, že si k Tebe časom cestu nájde. Musí byť super mať ich tak krásne všetky spolu :-)

      No, osobne si to tiež myslím, len ma to vtedy zamrzelo, keďže by som do tej osoby nikdy nepovedala.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....