utorok 23. novembra 2021

2018 Career Scientist - Lucinka

Ahojte priatelia 💓 Túto nádhernú Kiru som obdivovala v obchodoch mnohokrát, ale nakoniec som si ju nikdy nekúpila. Lenže s Luckou sme sa dohadovali mnohokrát a naša spoločná známa predávala svoju zbierku a predávala hlavne Fashionistas a nejaké povolania, ale aj iné. Tak som jej napísala, že či by sa mi na dve bábiky nespýtala a jedna z nich bola práve táto Kiruška. Lucka mi ju kúpila k meninám a aj mi ju práve na meniny priniesla. Žiaľ, už býva inde, ale viem, že sa tam má úžasne a tak si ju dnes pripomenieme:

Prvé fotky vznikli doma na stole, ale niekam sa zapatrošili a tak tu máte fotky s mojim bábätkom, kde je teda ozaj riadne bábo, ešte mu utekajú očká, myslím, že tam má cca 7 mesiacov.



Veľmi som chcela Lucinku nafotiť vonku, tak som ju raz vzala na ihrisko, kam chodíme málokedy a celkovo tam veľmi ľudia nechodia, keďže je za rodinnými domami a tam si asi rodičia vypustia detičky na dvor/záhradu, fotky sú z 02. 04. 2021







10 komentárov:

  1. Krásná panenka, třeba se jednou k Tobě vrátí. Asistentovi se také líbila.;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je veľmi krásna, hlavne sa mi páčila farba jej vlasov. No, asistentovi sa páči skoro každá :-D

      Odstrániť
  2. Kira je opravdu krásná, škoda, že už bydlí jinde. A prcek je evidentně fanda ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je prekrásna, ja som ju obdivovala roky v obchodoch, keďže vyšla v dvoch vydaniach, ale keď došlo k rozpredaju, tak som predala aj vzácnejšie Kirušky :-( Občas mi je z toho smutno, ale neľutujem to.
      No pán Asistent je kategória sama o sebe, on ich miluje od kedy sa vedel za nimi pretočiť :-D

      Odstrániť
  3. Je to pekné dievča. Ale aspoň si sa s ňou mohla chvíľku pozabávať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Tak tak, som rada, že som ju mala chvíľu doma :-)

      Odstrániť
  4. Tieto playline povolania idú vždy nejako mimo mňa. Viac sa mi páčia Fashionistas Kiry. Vidím, že ste sa však oba pobavili.😁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Väčšinou idú povolania aj mimo mňa, ale táto Kira má krásnu farbu vlasov, preto sa mi tak páčila a obe nízké Fashionistas som vtedy mala tiež.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....