sobota 20. novembra 2021

Fashionistas 70 Barbie - Millie

Ahojte priatelia 💗 Po kratšom čase sa dostávam k predstaveniu môjho momentálne posledného prírastku. Áno, som si vedomá, že mám nepredstavené prírastky z minulého roku a dokonca aj z roku 2019, ale z tejto bábiky mám ohromnú radosť. Dlhšie som už uvažovala, že by som chcela Millie so zatvorenými ústami aj v playline verzii a najviac sa mi páčila práve táto kučeravá, lenže klasika, kým som ja rozhýbala, nikde nebola a ja som to teda nechala byť...
Lenže, lenže som v aukčnej skupinke na FB a tam bola táto bábika ešte pretelená na polokĺbové telíčko.  Bola som jediná záujemkyňa, takže som sa potešila 😊

Jej pôvodný stav si môžeme pripomenúť tu:



Bábiku som si vyzdvihla 28. 10. 2021 a urobila som jej pár fotiek na stole s karfiolmi, lebo jej kučeravé vlasy mi ho tak trochu pripomínajú:




Hoci sa táto Millie vyslovene hodí do letného počasia, vzala som ju 10. 11. s nami von a konečne som jej urobila aj pár vonkajších fotiek:







Pán asistent mi tam pekne pobehoval, na šťastie je tam dosť priestoru, kde môže bezpečne behať, kým som niečo pofotila.

16. 11. som sa dostala k tomu, aby som obe moje kučeravé Milky nafotila spolu:







10 komentárov:

  1. Gratuluji ke krásné Milušce. Věřím, že není jednoduché fotit venku a ještě při tom hlídat malého asistenta, aby se někam nezatoulal.
    Milušky jsou krásné a jsem ráda, že alespoň jednu mám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Nie je to úplne jednoduché, ale na šťastie na tejto strane je veľmi veľa plochy bez cesty a teda bez áut, takže ak aj niekde odbehne trochu ďalej, tak sa mu nič nestane, za loptovým ihriskom je ešte klasické detské ihrisko.
      Tieto so zatvorenými ústami mám radšej ako klasické Millie, takže som rada, že sa mi ju podarilo získať.

      Odstrániť
  2. Mám ráda kudrnaté panenky, gratuluji k vytoužené slečně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež sa u mňa tešia veľkej obľube kučeravky :-) Ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Je zaujímavá. Má taký iný zaujímavý výraz.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Niekedy som vážne prekvapená, že čo si kúpiš do zbierky.😲 Toľko krásnych bábik Barbie od Teba odišlo (aj playline) a ty si potom kúpiš takúto Millie.🤷‍♀️ Pre mňa má veľké oči, takže BMR Millie je oveľa krajšia.😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcela som proste túto tvár aj v playline verzii, plus som mala krízu, plus bola v dobrej cene.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....