nedeľa 21. novembra 2021

Májová Bratislava

Ahojte priatelia 💗 prajem vám krásnu pohodovú a ničím a nikým nerušenú nedeľu. Od zajtra sa opäť sprísňujú opatrenia pre neočkovanú populáciu, s čím osobne nesúhlasím, ale to nie je predmetom tohto blogu, k tomu sa vyjadrím inde, ale vrátime sa opäť v čase a to rovno o skoro pol roka na koniec mája, kedy sa mi podaril nie úplne husársky kúsok, ale aj tak kúsok, ktorý sa maminkám na MD/RD nepodarí len tak hneď a vypadla som na výlet. Ono to bolo tak, že kamarát potreboval požičať auto a ja som potrebovala prevziať autosedačku, takže sme spojili sily a on ma aj s bábom odviezol do Auparku, kým si povybavoval svoje veci a následne ma poobede zaviezol do Dúbravky po autosedačku pre Asistenta. Bolo to dosť tetrisové, lebo si treba predstaviť Suzuki Swift a v ňom 2 plnoštíhlych ľudí, autosedačku, vajíčko, bábätko a športovú časť 3-kombinovaného kočíka, ale zvládli sme to.

No a keď už som bola s vtedy ešte s dieťaťom chodiacim len popri niečom, tak moje prvé kroky viedli do AllToys:
Obchodné centrum Aupark zo strany od Sadu Janka Kráľa







Škoda, že z tejto série nemali aj tú štvrtú, najtmavšiu bábiku, bez nej by som asi neodišla.






Posledné dve fotky sú z Toyeto a tam chodí vždy obdivovať Paolky



4 komentáre:

  1. Hezky jsem prošla, kochala se a myslím, že bych si i vybrala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, ja by som si vzala ryšavú June, ale v tej dobe som ju už mala :-)

      Odstrániť
  2. Santoro bábiky sa mi veľmi páčia. ale znova je to taká ta kategória kúpim nafotím odložim... :D tak ich radšej len obdivujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú nádherné, ale u mňa by skončili rovnako, takže si ich pekne poobdivujem v Toyeto a to stačí :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....