streda 17. novembra 2021

Májové obchodové

Ahojte priatelia 💕 Prajem vám krásny voľný deň. Našla som opäť ďalšiu predpripravený súbor s fotkami, tak sa poďme pozrieť, čo sa objavilo v našich obchodoch v máji:

Tesco, 06. 05. 2021






Pepco, 27. 05. 2021



Dráčik, 27. 05. 2021






4 komentáre:

  1. Hezky jsem se prošla po obchodech. Baculka s dolíčky ve tvářích a s fialovými vlasy u nás od letoška bydlí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá Violet sa aj mne veľmi páči, takže gratulujem :-)

      Odstrániť
  2. Vtedy si už fotila Rainbow High a pritom Ťa ešte nezaujímali. Uf, sú to pomaly teraz už ročné fotky.😁😃😀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, ale vďaka Maťke som ich už poznala, takže som ich fotila. No, veru, čoskoro rok dozadu, ale našla som aj pár fotiek z roku 2019.

      Odstrániť

@BarbieStyle Fashion Pack – Spring Date

 Ahojte piatelia 💖 Pomaly ale isto sa k nám vkráda jar a ja som sa preto rozhodla, že vám predstavím ďalší z mojich vianočných darčekov, kt...