štvrtok 4. novembra 2021

Totálny mix

Ahojte priatelia 💕 Naposledy som si takto otvorila počas obedného spánku pána asistenta notebook a hneď sa zobudil, tak dúfam, že teraz to bude mať väčší úspech. Stále sa prehrabávam fotkami v mobiloch (áno, stále v oboch). Dnes som sa prehrabávala v tom novšom, ale je to makačka nakoľko len samotných fotiek a videí je:
Takže práve v tejto chvíli je 2221 položiek. Ako z miniatúr vidíte, prevláda na fotkách Pán Asistent, čo je si myslím absolútne normálne. Inak, koľko fotiek v mobile/foťáku mávate vy? Staráte sa o to pravidelne, či ako ja, máte stovky až tisíce fotiek?

No dosť už úvah, Barbie:
Vitrínka pod klimatizáciou, 09. 10. 2019. Takže táto fotka má viac ako dva roky 😱😱😱

Predajné fotky hnedovlasej morskej panny. Nedávno som fotila jej blond kolegyňu a myslela som si, že som ich kúpila v roku 2020. Keďže dátum týchto fotiek je 21. 11. 2019, tak som ich kúpila ešte dokonca v roku 2019. Pekne zaostávam s predstavením prírastkov. Ja nešťastný zemepán 😀😀😀



Zabudnutá obchodová fotka z Dráčika Senec, kedy asi mali prvýkrát tento Color Reveal set. Už sa blížime viac k súčasnosti, dátum fotky 05. 11. 2020. Takže zajtra má rok.

Krásky, ktoré mi prišli v jeden deň - 19. 11. 2020. Prvá Tereska už išla bývať do Čiech, druhú krásku stále mám a tretia bola od počiatku kupovaná na telo. O tom ešte hádam niekedy spravím článok. Hlavička a nekĺbové telo potom išli ako darček pre kamarátkinu dcérku.

Tu som sa snažila zachytiť dvojfarebné vlasy tejto Millie. Ako vitíte, nie veľmi úspešne, 20. 11. 2020

Minuloročné Vianoce. Celkom ma teší, že z týchto krások ma opustila len jedna, 02. 01. 2021

Opäť nejaká zabudnutá obchodová fotka, tentokrát z Tesca Senec, 11. 02. 2021

Prvá fotka Christie, vďaka ktorej vlastne tento článok vznikol. Chcela som vedieť, kedy ku mne prišla bývať, keďže som jej chcela spraviť dnes článok, takže prišla ku mne bývať 07. 04. 2021

Výstavka na skrinke pri okne. Z týchto už nemám svojho Tateho (býva u Mary), princeznú Afriky (býva u Lucky) a Priscillu (tá je myslím u Denisky, ale nie som si tým úplne istá), 29. 04. 2021

No a túto fotku som hľadala do tohto článku, lebo som chcela vedieť, kedy som hlavičky nakoniec kúpila, takže bolo to 15. 06. 2021



8 komentárov:

  1. Hezké fotky. Ta hnědovlasá mořská panna bydlí teď u nás. Verunka si ji chtěla vzít domů, jenže rodiče chvátali a ona si ji tu zapomněla. Jsem raději, když ji mám pod dohledem.
    Teď jsem se dívala a mám v telefonu skoro 3600 fotek a 33 videí. Občas fotky promažu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Hlavne, že je v dobrých rukách, nech už je kdekoľvek <3 No, tak na tom nie som až tak zle :-D

      Odstrániť
  2. Mám v mobilu stovky fotek, občas je třídím a zálohuji, nejčastěji je na nich Kulíšek. Barbie a krajinu fotím foťákem. Za rok to jsou opravdu velké počty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja som zvyčajne mala okolo 400-500 ako bezdetná, teraz je toho o dosť viac :-D A to cez tisíc fotiek/videí už mám zálohované :-)

      Odstrániť
  3. Já fotky v mobilu moc netřídím a nezálohuju, mám jich tam skoro 3000 :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja robím fotky iba mobilom, takže občas treba :-D

      Odstrániť
  4. Vidím, že sa to tu zmenilo na debatu akú veľkú pamäť má každého telefón?🤣
    Ja mám aktuálne cez 1000 fotiek, z ktorých som absolútne nervózna, úplne mi stačí okolo 300. Niektoré sú moje stálice (rôzne momentky mačiek, starých fotení s bábikami a inej mojej tvorby). A teraz, čo fotím adventný kalendár s bábikami, tak sa mi počet bude len zvyšovať. Inak priebežne vždy triedim fotky, ktoré spracujem, následne zálohujem a nakoniec uverejňujem, kde treba.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja som mávala bežne tak do 500 a to bolo v pohode, to som ešte našla, čo som chcela, ale toto je masaker. Viem, že nejakú fotku alebo obrázok mám, ale netuším kde, kým to nájdem.
      No, ja sa snažím priebežne, ale v poslednej dobe je môj time managment úplne v háji :-(

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....