utorok 16. novembra 2021

Modelky na návšteve

Ahojte priatelia 💕

Stále sa prehrabávam fotkami a stále tajne (teraz už verejne) dúfam, že to nejako do konca roka dám. No, tento rok sa u mňa zbehlo pomerne dosť dievčat na návštevu, tak vám sem pár teraz dám:

Prvé dve fotky Herry Debbie Barbie, jedne z troch Mackie so zubami. Bolo zaujímavé tento jav vidieť takto zlízka opäť. Vlastne som už videla všetky tri, keď nad tým tak uvažujem.



Harley Barbie zo setu. Zhodou okolností sa ku mne dostala len pár dní po predaji tej mojej. Aj takto s rozpusteným účesom sa mi veľmi páčila a chvíľu mi bolo aj ľúto, že si ju nemôžem nechať.



Opäť Harry Debbie, tentokrát tesne pred zabalením majiteľovi.

Na chvíľu sa mi vrátila aj moja Marisa, ktorú som predala Lucke, lenže tej sa tiež priťažila finančná situácia a predala ju Ivke. Tej som predala aj ja nejaké bábiky a tak mi Lucka dve krásky pre ňu priniesla, aby som ich poslala všetky spolu.

Nie som nejaký extra fanúšik tváre Lara/Ana, ale táto sa mi neskutočne zapáčila a v podstate som si ju takmer ihneď pridala na svoj nekonečný wishlist.








8 komentárov:

  1. Začala jsem se těšit na Vánoce :-) moje panenky zatím čekají

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš slušnú výdrž, že vydržíš až do Vianoc :-)

      Odstrániť
  2. Krásné modelky, hlavně ta poslední ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. No, všetky boli pekné, však dve som sama mala v zbierke, ale tá Lara, tá sa mi kruto prísne zapáčila :-D

      Odstrániť
  4. Táto Lara patrí medzi tie moje obľúbené, rada by som ju mala v zbierke.💗 Keď ešte viem, že sa aj u nás predávala... Ach, tiež nie som fanúšička tejto tváre. Debbie Harry je obľúbená speváčka mojej mami z jej mladosti. No, keďže je to Mackie, aj keď má tie zuby.😁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež, bola až prekvapivo nádherná 😍 😍 😍
      Áno, sú 3 Mackie so zubami, ak sa nemýlim v pocte.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....