nedeľa 19. januára 2014

Barbie in a Mermaid Tale 1 - Merliah

Táto bábika sa mi vždy páčila, na rozdiel od surferky, ktorá sa síce predávala, keď som začala Barbie zbierať, ale vôbec ma neoslovila. Merliah z jednotky však buď bola pridrahá alebo nebola vôbec. Až sa nakoniec objavila v dobrej cene a v celkom dobrom stave a tak sa moja vytúžená kráska dostala ku mne. Jediné rozprávky Barbie, ktoré som videla, boli práve Príbehy morskej panny, jednotku som dokonca "donútila" pozerať aj Vikyna :-D


Bábika je opäť jednou z mojich obľúbených, teda reagujúcich na teplotu. Pri chlade sa jej krásne vyfarbí ružový melír a dotvarujú sa jej tetovania na brušku a ramene.

Tetovanie na brušku. Jediná škoda na tetovaniach je, že zimná verzia nedosahuje takú krásnu farbu ako teplá verzia

Podobné je to aj s tetovaním na ruke, v zime sa krásne rozvinie

Som veľmi rada, že bábika má svoje plážové papučky, sú to asi jediné topánky, ktoré som kedy videla pre tento typ chodidla


Merliah sa potiahnutím chvosta hore raz dva stane obyčajným dievčaťom :-)

Nakoniec ma pri fotení tie vytŕčajúce vlasy tak vytáčali, že som sa konečne rozhodla niečo s tým urobiť, musela som jej na zadnom copíku roztrihnúť gumičku a oslobodiť aj korunku, ale myslím, že výsledok stojí za to :-)

Nakoniec som ju prečesala, ale podarilo sa mi zachovať jej pôvodný účes.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....