sobota 25. januára 2014

Girls In Black

Nedávno sa mi prihodila taká nehoda, že sa ku mne dostali 4re rovnakých šiat (predajca mal viacero aukcií a ja v snahe vyhrať aspoň jednu, som si prihodila skoro na všetky a takto do dopadlo, ale men to nevadí). Boli to pár centové položky, takže to bolo ok :)

Názov článku je jasne odvodený od známej trilógie (teraz mám chuť napísať Pán Prsteňov) Men in Black. Neviem prečo, ale vždy keď poviem Men in Black, v duchu mi spieva tá žena z tej peaničky a keďže pesnička nie je úplne najhoršia, tak si ju dáme

Obečko tvoria čierne šaty s kapuckou a sieťované capri nohavice a v tejto verzii nám to predvedie Amanda

Aicha vyrobila ilúziu pančušiek vysokými čižmami.


Klára mi rovno dala najavo, že bez ozajstných pančučiech u nej neuspejem, a tak sme si požičali pančuchy aj topánočky od Evitky








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....