štvrtok 16. januára 2014

FF Sparkle and Shine Teresa - Martina

Táto bábika mi dosť unikala, raz veľmi tesne, vyhrala som ju v aukcii, zaplatila skoro 50 dolárov a predajca mi ju odmietol poslať na SVK. Skôr než som stihla niečo namietať, poslal mi spať peniaze...ale nakoniec dorazila vďaka výdatnej bráchovej narodeninovej podpore. Díky Peťo!
Martina dostala meno veľmi prozaicky...prišla 11.11.2013, teda na Martina...je naozaj nádherná, je to moja druhá tubovka, ktorá prišla v tube po Abby a je to moja prvá bábika, ktorá má reálne mihalnice. Pre mňa jedna z najkrajších bábik s vianočným motívom

Všetky tri sú veľmi pekné, aj keď Barbie je podľa mňa najslabšia


Krásna zlatá štóla má všité šnúrky na ruky a preto pekne drží

Má nádhernú tvár a tie krásne oči...úžasná

Má krásne vlasy v pomerne komplikovanom účese

Pokúsila som sa dať Mati nejaké iné šatočky

Prsty na rukách

aj na nohách má nalakované červeným lakom


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....